rzecznik

27 stycznia klasy pierwsze liceum ogólnokształcącego i technikum uczestniczyły w spotkaniu z panią Małgorzatą Płaszczyk – Waligórską Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów. Młodzież mogła dowiedzieć się z jakimi sprawami można kierować się do rzecznika, z jakimi problemami najczęściej spotykają się konsumenci, jak można reklamować zakupione towary, jakie prawa ma konsument dokonujący zakupów za pośrednictwem Internetu.  Podczas spotkania omówionych zostało wiele przykładów spraw i problemów, z którymi konsumenci kierują się do rzecznika. Uczniowie dowiedzieli się też jak postępować w przypadku niezamówionych przesyłek, czy też usług Premium SMS,  jakie sprawy rozpatrują e-sądy, czy obowiązuje cena na półce czy cena przy kasie. Na zakończenie uczniowie mieli do rozwiązania test świadomości konsumenckiej, z którym poradzili sobie bardzo dobrze, a w nagrodę każdy z nich mógł wybrać sobie upominek przygotowany przez prowadzącą.

A.S.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia funkcjonalności, wygody i prowadzenia statystyk. To ustawienie można w każdej chwili zmienić, klikając opcję „Zmień ustawienia”. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, kliknij opcję „Tak, zgadzam się”. Dowiedz sie więcej na temat plików COOKIE np. jak je usuwać i co przechowują. Polityka prywatności - cookie.

  Akceptuje pliki COOKIE pochodzące z tej strony